login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial | Shaklee Breastfeeding Set - Part 1

Salam~!
Bukan nak exaggerated sangat. Bukan lah khabar-khabar angin pun. Malah ianya adalah pengalaman-pengalaman pengguna  Shaklee Breastfeeding Set itu sendiri. Tapi seperti yang saya kerap bebelkan pada potential customer, susu memang takkan terpancut-pancut keluar macam air terjun, hatta laju lagi air paip. Malah, laju lagi air di rumah yang dipotong bekalan air :mrgreen:
Harus diingat, hari pertama sehingga hari ke empat kelahiran bayi (secara averagenya), memang susu macam seolah-olah hampir tiada. Tapi jangan pula letak mindset ibu-ibu begitu. Ia adalah normal dan sebenarnya bayi hanya mempunyai saiz perut sebesar guli sahaja. Malah jika dipicit sekali pun, mungkin susu yang keluar bukan pun berwarna putih. Hanya jernih dan lekitan  seperti air gula sahaja! Tapi percayalah! Ia cukup untuk bayi anda! Dan jangan putus asa untuk direct feeding ya! :D (hugs).
Usah terpengaruh dengan express breastmilk berkoyan2 yang dipamerkan di dalam deep freezer ya. Ia bukan rasional untuk ibu yang baru sahaja selepas bersalin. Ia effort yang diperlukan berbulan-bulan lamanya. Susu anda cukup untuk bayi anda. Itu sahaja perlu ditanam di dalam mindset :-)
Ok, apa kata pengguna Set Breastfeeding Shaklee pula?
Shak Lee Za berkata dalam testimonial nya:
Sy ingin berkongsi testimoni diri sendiri. Sy ada ekzema ; kulit gatal dan kering,tone xsekata dan sblm ni mmg bergantung pd penggunaan krim gatal dr hospital yg mana x bagus sgt utk digunakan selalu sbb byk bhn kimia,kan.
Bersalin anak ke2,sy start guna set menyusu 3m. dan sekarang ni sy bebas dr bhn kimia sbb kulit sy lebih sekata,xgatal,xkering dan selama 7 bulan ni, sy rasa lebih sihat dan bertenaga walaupun terpaksa berjaga mlm melayan kerenah bby yg makin membesar. Kadang2 tidur mlm pon 2,3 jam shj.esok kena bgn pagi keje spt biasa.di opis,mata xmengantuk walaupon mulut nimengeluh,xcukup tidur.blk keje pon still bole layan kerenah anak n suami. Sy rasa lebih byk bersabar berbanding sblm sy amalkn shaklee.mungkin kerana vitamin b complex mengawal hormon positif sy kot?hehehe..secara logik nya begitu la..
Amazing kan??
Sy mmg mjadi shaklee lover sbb ianya mengoptimumkn penggunaan masa sy seharian..dan tahap kesihatan sy semakin ok dan nmpk lebih muda walaupun anak dah 2..itu kata org la,kn..=)

Alhamdulillah, another satisfied customer.
PM saya untuk tahu apa set yang sesuai untuk anda. Keperluan setiap ibu adalah berbeza ya. Ada ibu yang ceaser, ada ibu yang lahir anak kembar, ada ibu yang cepat letih, ada ibu yang susu banyak betul, tapi anak pun minum banyak betul, dan juga ada ibu yang menghadapi kekangan kewangan. Boleh PM saya, saya akan cuba consult sebaiknya.
Sebelum consume Set Breastfeeding Shaklee, perlu diingat konsep supply dan demand wajib diikuti terlebih dahulu ya.  Set Breastfeeding Shaklee hanyalah alternatif, tapi alternatif tanpa usaha dan ikhtiar memang takkan berjaya ya. Maklumlah, menyusukan bayi anda adalah pahala yang amat besar, maka juga bukan lah sesenang rupa untuk melaksanakannya ya. :D
Untuk melihat Set Breastfeeding Shaklee yang mana sesuai dengan diri anda, boleh klik ke link di bawah ini.
>
>
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan