login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Zinc Complex

Zinc merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita.  Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.
Menyokong dan Memelihara Kesihatan yang Baik
Zinc Complex Shaklee merupakan faktor dalam memelihara kesihatan yang baik dan membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein.  Ia juga menyediakan kalsium untuk memelihara kesihatan.*
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sitemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
Zinc Boleh Meningkatkan Memori dan Daya Tumpuan
Di Jabatan Negara AS Grand Forks Pertanian Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia di North Dakota, mereka menambahkan zinc dalam diet tambahan pelajar-pelajar mereka dan pada peringkat kajian awal, mereka mendapati terdapat peningkatan dalam daya ingatan dan tumpuan pelajar-pelajar mereka. Dalam kajian terbabit, sebanyak 20 mg zinc diberikan setiap hari selama 10 hingga 12 minggu, membuktikan bahawa prestasi para pelajar menjadi lebih baik dan tumpuan pembelajaran yang lebih fokus berbanding daripada mereka yang tidak mengambil supllement zinc.
Zinc Adalah Suatu Khazanah Buat Lelaki
Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda daripada organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zinc yangs erius boleh menyebabkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan yang cepat dan keguguran rambut. Oleh yang demikian, kuanti zinc yang mencukupi amat perlu sedari remaja sehingga ke hari tua.
Kelebihan Zinc Complex Shaklee
  • Satu tablet memberi 100% Nilai Harian bagi zink
  • Dirumus dengan zink gluconate yang sangat bioavailable daripada alfalfa dan barli panggang
  • Rumusan Vegetarian

Fakta Nutrisi Setiap Hidangan

Bilangan Saiz Setiap Botol
120 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Untuk memelihara kesihatan - 1 kali sehari selepas makan
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan