login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

OmegaGuard™

OmegaGuard™ (MAL 070031133XC)
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Pengambilan asid-lemak omega-3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Satu hidangan (3 kapsul)  OmegaGuard™ dapat membekalkan 990 mg asid lemak omega-3. Kajian menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.
Untratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard™ dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi dan dalam masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti merkuri, dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
Minyak Ikan terbaik Dunia
Mengandungisatu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaiatu EPA, ALA, DHA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting untu perkambangan dan fungsi-fungsi otak.
Bilangan Saiz Setiap Botol
90 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Untuk memelihara kesihatan – 2 kali sehari, 2 - 4 kapsul (sebelum dan sesudah makan)
Utuk sakit tulang, kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi - 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone:  019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan