login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Hilangkan Sakit Sendi Dengan Advance Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee

Adakah Anda Ingin Kekal Sihat Dan Bebas Bergerak?
TESTIMONIAL
Jom tengok testimonial pengguna AJHT ni.

>
Kesihatan Sendi
Tahu tak yang sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang. Sendi-sendi ni memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.
Sakit Sendi dan ketidakselesaan
Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan menyebabkan pergerakan terbatas.
Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar.
Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif. Pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa akan datang. Sama ada anda menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.
Advance Joint Health Tablet (AJHT) mengandungi Glukosamine yang merupakan gula amino dan blok binaan untama dijumpai dalam tendon dan ligamen.
>
UJIAN KLINIKAL
>>
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”


Tiada ulasan:

Catat Ulasan