login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

OsteMatrix™

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
Membantu Mengurangkan Risiko Osteoporosis
Ostematrix yang terbukti secara klinikal membekalkan zat-zat penting yang unik bukan sekadar kalsium untuk membina dan memelihara tulang dan gigi yang kuat. Di samping pembentukan tulang dan gigi, Ostematrix berfungsi:
  1. Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  2. Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  3. Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air,, mudah meradang dan kemurungan
 
Pengambilan hanya 2 biji sahaja Ostematrix sudah cukup membuktikan peningkatan ketara dari segi saintifik kandungan kalsium dalam darah dalam tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang dan gigi, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.

 >
Fakta Nutrisi Setiap Hidangan
4 biji Ostematrix sehari membekalkan:
  1. 1000 mg (100% Daily Value) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dari sumber semulajadi dan mudah diserap oleh tubuh badan.
  2. 400 mg (100% Daily Value) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
  3. 400 IU (100% Daily Value) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
Bilangan Saiz Setiap Botol
120 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Untuk memelihara kesihatan - 2 - 4 biji sehari.
Bergantung  kepada kalsium anda dari sumber lain seperti susu, keju dan yogurt serta sayuran hijau. Jika sudah mengambil kalsium dari sumber lain, Ostematrix boleh dikurangkan kepada hanya 2 biji berbanding 4 biji.
 
 Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan