login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial | Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Sepertimana yang ramai pengguna Shaklee tahu, ESP ni memang the most hot seller product Shaklee tau~!!! Oh, untuk yang masih baru, boleh rujuk tentang segala pasal Energizing Soy Protein di link di sini ya. Cara makan semua pun ada. Tak rugi tau pasal benda baik :D
Soya protein merbahaya? Eh siapa cakap? Pengambilan soya protein dalam dosage yang disarankan adalah baik dan tidak memudaratkan. Well, makan apa benda yang baik sekali pon, kalau makan bergelen2 tentulah tak elok. Makan buah oren berpuluh-puluh biji untuk dapatkan vitamin C sehari pon boleh buat cirit birit. So, berpada-pada lah makan. Usah main menghukum betul tak? :wink: Yang pasti saya sendiri merasai kebaikan ESP ni. Saya jenis banyak jerawat dan parut susah hilang. Kulit pula memang nampak kusam. Saya pengambil ESP hanya 2 scoop setiap pagi sebelum pergi kerja, pergh.. sudahlah rasa kenyang tak perlu heavy breakfast lagi, kulit pun makin cerah dan lembut, kesan jerawat pun makin cepat nak hilang. Eh Eh... bukan saya seorang mengalaminya tau.. ramai lagi.. jom kite tengok testimonial ESP jom!!!
Best kan? Heheh...Jom rasai kehebatan ESP dalam menghilangkan parut-parut luka dan parut jerawat anda~!! :mrgreen:
Shaklee dah 20 tahun di Malaysia. Disahkan halal dan diiktiraf KKM dan badan Islam disahkan JAKIM. Cubalah. Pasti tak menyesal. InsyaAllah kite usaha untuk menyusu bersama!!! :mrgreen:
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan