login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial Vitamin Ibu Bersalin

Hebat kakak ni weeii.. Baru 15 hari berpantang, macam-macam dah achieve dah. Bab tenaga tu memang ramai dah cakap makan Vitamin Ibu Bersalin Shaklee ni, jadi macam tak nampak orang baru lepas bersalin tau~! Tu dah lama dah orang tahu. Luka bersalin kat bawah tu biasanya mengambil paling awal 7 hari untuk baik. Untuk susu, ibu bersalin kena tahu, susu bukan mengalir macam ayor paip nooo... heheh. Biasanya selepas 3, 4 hari barulah breast membengkak pun. Sebab tu penting untuk direct feeding sebab susu yang ada sikit di awal kelahiran pun sangatlah cukup untuk perut baby yang hanya sebesar guli ya.
Haaa.. yang berat badan tu turun mendadak tu memang paling best!! Baru 15 hari berpantang weeii~!!! Kan biasanya lama nak turun berat badan anak dara balik. Yelah, kita kompol lemak utk baby selama 9 bulan tau. Nak turun balik biasanya amik masa berbulan-bulan. Lagi sadis, ada yang langsung tak turun tau. Jangan jeles~!!!:mrgreen:
Rahsianya, kakak ni makan Omegaguard. Bukan sahaja baik untuk otak baby dan otak kita sebab kaya denga DHA dan EPA, malah Omegaguard ni pon boleh kontrol craving for foods. Memang saya sendiri alaminya. Takdelah tahap meroyan tiap kali nampak makanan sedap tau. Memang makan ala kadar cukup nutrisi aka bukan melantak :lol:
Macam mana? Nak tau lagi pasal Vitamin Ibu Bersalin ni? Meh godek link-link yang ada di bawah ni 8)
<
Shaklee dah 20 tahun di Malaysia. Disahkan halal dan diiktiraf KKM dan badan Islam disahkan JAKIM. Cubalah. Pasti tak menyesal 8)
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan