login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial | Shaklee Breastfeeding Set – Part 2

Assalamualaikum, ini adalah salah satu lagi testimonial menggembirakan dari seorang ibu yang consume Shaklee Breastfeeding Set / Set B Breastfeeding Shaklee. Kami sebagai Shaklee Independent Distributor (SID) bukanlah semata-mata untuk mengaut keuntungan semata-mata. Kami berdiri di sini untuk beri konsultansi sebaiknya kepada para customer. Itu yang membezakan kami dengan penjual produk di kedai yang mana kita beli-penjual-terima-duit-dan-thats-it. Tiada follow up selepas itu, yang penting duit dah dapat. Tanyalah mana-mana Shaklee Independent Distributor (SID), jika mereka seorang SID yang beretika, kesemua info mengenai customer mereka, apa yang mereka beli, apa yang dicadangkan kepada mereka, semua ada tersimpan rapi dalam buku masing-masing.

Perkongsian dari seorang sahabat.

ALHAMDULILLAHBaru dapat call dari customer yang baru 2 minggu ambil set triple M Shaklee - beliau aim untuk penyusuan.....
komen beliau setelah 2 minggu ambil set triple M ni :
1) kepala pening bila makan alfalfa 5 biji - maka ibu yang bijak ini reduce to 3 biji, alhamdulillah resolve
2) Berat badan turun 2kg dalam 2 minggu - ini beliau macam tak percaya, timbang banyak kali pun memang betul reduce 2kg, sedangkan masa berpantang berat turun sikit je.
3) Badan dah tak letih uruskan 3 anak, dalam keadaan maid baru 1 minggu lari dari rumah.
4) Alhamdulillah perah guna tangan dapat 1 oz++ setiap kali, perah hanya 2 - 3 kali sehari, yang lain-lain direct feeding (beliau ialah housewife) - saya suggest beliau kerapkan perah walaupun bukan untuk buat stock tapi taknak susu tersimpan banyak di B sebab FULL B SLOWER MILK PRODUCTION.
5) beliau perasan sejak makan vitamin susu keluar laju dan baby kerap tersedak masa minum susu (ini tak bagus, tapi menunjukkan susu makin banyak) lalu saya suggest sebelum feeding perah dulu susu guna tangan supaya bila dah keluar yang aliran laju tu baru feed baby, dan saya suggest her to hold baby diagonally.
====================================
KESIMPULAN, BELIAU AMAT BERPUAS HAI DAN HAPPY DENGAN SET TRIPLE M SETELAH 2 MINGGU MENGGUNAKANNYA.
SEBAB TU SAYA BERANI BAGI JAMINAN PULANGAN WANG BAGI MOMMIES YANG BELI SET TRIPLE M :)
====================================
Set ini menjadi pilihan utama ribuan ibu-ibu menyusu di Malaysia sejak 2008 kerana seringkali mereka mendapat pakej berikut :1) Badan cergas bertenaga
2) Bangun pagi segar dan tidak lesu
3) Kulit bertambah halus dan anjal
4) Keintiman juga bertambah baik
5) Dan paling utama, susu semakin banyak dan pekat, ada kes direkodkan sehingga menjangkau 22 oz sekali setiap kali perahan.

Untuk melihat Set Breastfeeding Shaklee yang mana sesuai dengan diri anda, boleh klik ke link di bawah ini.
>
>
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan