login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial | Cinch Shaklee - Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum,
Pernah dengar pasal Set Kurus Shaklee iaitu Cinch Shaklee? Kalau tak tahu, set ini didatangi dengan produk-produk di bawah ni. Oh semakin teruja kalau tengok testimonial ni. Tapi jangan lupa juga ya. Rules untuk kurus bukanlah setakat makan semua ni. Kene juga jaga pemakanan. Bukan kalau dah makan semua ni boleh melantak suka hati pulak kan. Hehehehe.
Apa pun mesti ikut rules ya.
  1. Kurangkan pengambilan karbohidrat
  2. Kurangkan pengambilan gula
  3. Banyakkan pengambilan sayur hijau
  4. Banyakkan pengambilan buah-buahan dan serat
Set Kurus ShakleeKebaikan Nutrisi
Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan
Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang dan puas
Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.
Selamat, peningkatan tenaga semulajadi. Diminum secara panas atau sejuk.
Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
Peningkatan tenaga segera.
Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan
Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai pembersih salur darah, pengambilan Lecithin membantu mengemuksi dan memetabolismakan lemak, kolestrol dan trigliserida di dalam tubuh.
Pelangsingan - Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan langsing yang seimbang.
Mencantikkan otot dan kuit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma badan, dan melambatkan penuaan.
Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
Mengempiskan perut
Mengurangkan ketegangan perut.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan