login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Pakej Set Bersalin / Set Berpantang Shaklee Untuk Ibu Baru


Kami di farah.produkvitamin.com menyediakan beberapa pakej set bersalin / set berpantang untuk ibu-ibu yang baru melahirkan anak. Ini memberikan fleksibiliti kepada ibu-ibu untuk memilih set yang bersesuaian dengan mereka di samping memenuhi budget kewangan masing-masing.
Secara amnya, ibu bersalin boleh mengambil produk-produk berikut dari Shaklee. Kesemuanya telah terbukti banyak membantu ibu-ibu bersalin untuk menjalani tempoh berpantang dengan lebih sihat, ceria, cergas tanpa kemurungan dan stress berlebihan. InsyaAllah.
Produk Shaklee
  1. Energizing Soy Protein (ESP)
  2. Vitamin C (Vita-C Plus)
  3. VitaLea Multivitamin
  4. B-Complex
  5. Alfafa
  6. Zinc Complex
  7. Ostematrix

  SET                       KANDUNGAN                                          MAKLUMAT NUTRISI
SETCVita-Lea MultivitaminsMengandungi MultiVitamin & Multimineral. Membekalkan keperluan nutrisi tubuh badan. 28 jenis multivitamin dan multimineral lengkap dengan zat besi untuk kesihatan optimum
B-ComplexMenggalakkan kesihatan jantung metabolisme tenaga dan replikasi DNA yang sihat. Menukarkan makanan menjadi tenaga. Mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan. Meningkatkan fungsi otak. Terdiri dari 8 vitamin B dengan asid folik. Membantu mengurangkan depresi terutama ibu bersalin. Membantu metabolism dan pembinaan sel darah merah.
Vita-C Plus (Vitamin C Sustained Released)Anti-oksidan Semulajadi. Berupaya mengekalkan integriti sel badan. Menggalakkan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat. Menolong mengurangkan simptom allergik.Vitamin C pelepasan perlahan2 sesuai untuk bekalan vitamin C sepanjang hari.
Zinc ComplexMenghalang rambut gugur. Meningkatkan sistem imun badan. Menolong penyembuhan dan masalah jeragat. Kesihatan prostat. Meningkkatkan daya seksual dan pertumbuhan organ. Mengelakkan kelesuan, menyembuhkan luka, menjaga kesihatan sel.
SET C + KalsiumOstematrixLebih dari sekadar kalsium.Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium vitamin D dan mineral zink tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kalsium+ Magnesium + Vitamin D + mineral lain untuk kesihatan tulang & bermanfaat untuk penyusuan ibu
SET C + Milk Booster Alfafa ComplexKaya dalam nutrisi dan mineral surih. Mengurangkan toksin. Melegakan rasa kebas dan sakit sendi. Mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan. Mengecutkan Rahim, membanyakkan susu ibu, mgnurangkan sakit sendi, membuang toksin.**Awas jika anda ada alergi alfalfa, penyakit autoimune & SLE, anda TIDAK BOLEH mengambil alfalfa.
SET C + ESPEnergizing Soy Protein (ESP)Membekalkan tenaga. Menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot. Penting untuk kanak-kanak, ibu menyusukan dan mereka yang sedang pulih dari sakit. Protein soya non-GMO yang terdiri dari asid amino utk pembinaan sel tubuh dan bermanfaat untuk penyusuan susu ibu.

>
Banyak kelebihan dan kebaikan set bersalin / set berpantang Shaklee ni. Antaranya adalah, ianya diproses daripada sumber yang terbukti semulajadi dan menjalani R&D dan ujian klinikal. Ia juga terbukti berkesan dan selamat. Amat sesuai untuk ibu bersalin dan berpantang. Malah terbukti berjaya mengatasi masalah keguguran rambut yang sering dialami oleh ibu apabila bayi mula menjejak umur 3 hingga 6 bulan.
Apa kata kita tengok testimonial vitamin selepas bersalin Shaklee ni. Semakin pemes tau. Sebab ia amat berkesa, selamat. Semua pun ada no KKM. Mereka bukan sahaja tampak segar bertenaga dan ceria, malah amat sihat dan macam tak baru lepas bersalin pun. Hehe. Nak tengok testimonial? Klik link di bawah naaa. Saya bukan cakap kosong. Hehe.

 >
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
ATAU
<
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message/wassap: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”



Tiada ulasan:

Catat Ulasan