login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Set Bersalin Shaklee : Lagi Testimonial Mengujakan

Set Bersalin Shaklee - Kali ni saya ingin kongsikan lagi pengalaman ibu baru ini yang menggunakan vitamin Shaklee sebagai Set Bersalin beliau. Ternyata beliau amat berpuas hati dengan kesannya. Semoga pengalaman beliau dapat memberi manfaat kepada ibu-ibu baru yang tercari-cari set bersalin berkesan.


Puan Eizan berkata:
Salam semua
Sy nk share pengalaman sndiri menggunakan set bersalin shaklee ni. Sejak deliver baby no 2 semggu yg lepad, sy rasa bdn sihat bertenaga berbanding kali pertama dulu. Kuarga pun perasan keadaan sy ni. Kali ni sy bersalin melalui kaedah czer dan sy amat bersyukur sbb ditemukan dgn produk ni. Wlpun bb ada jaundis tp ianya amat membantu dgn penghasilan susu yg bnyk dan bb dpt minum dgn bnyk dan menurunkan bacaan jaundisnya. Di samping itu luka cepat baik dan yg plng sy suka keadaan parut czer tu xla seteruk yg pernah diceritakan oleh kwn2. Dgn pngambilan oste sy rase bdn amat bertenaga dan bgn pg dlm keadaan yg cergas. Sy amat berpuas hati dgn keadaan ni dan bersykur sgt.

Alhamdulillah, beliau berpuas hati dengan produk Shaklee ni. Anda bagaimana?
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message/wassap: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan