login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Energizing Soy Protein (ESP) - Apa kata pelanggan?

Nor Hazizun Awang berkongsi pengalamannya dengan Energizing Soy Protein (ESP).
Saja nk berkongsi cerita dan testimoni saya sendiri selepas mengambil produk shaklee semasa berpantang sehingga sekarang.
Energizing Soy Protein (ESP)
- susu jadi pekat
- breast cepat penuh
- rasa sangat sedap
Ostematrix
- tak letih walaupun selalu berjaga malam menyusukan anak
- bangun pagi sangat cergas sampai terlupa nak rehat bila dh bat kerja rumah
- gigi dah tak sakit lagi
- yang menakjubkan kaki anak saya yg sebulan lebih sangat kuat sebab dia asyik nak berdiri jer bila kita angkat dia. saya rasa mungkin sebab ostematrix sbb 2 orang anak saya sebelum ni tak macam tu.
Alfafa
- susu sangat-sangat banyak
- baju selalu basah kalau lambat pam atau menyusu ank
- Baby selalu tercungap2 sebab ssu laju sangat sampai muka dia habis kna susu kalau dia lepas sebab tak sempat nak hisap. :)
- makan alfalfa selepas makan malam dah cukup untuk keperluan baby keesokan hari. so, saya tak perlu nak makan 3x sehari alfalfa. Sangat jimat.
Vitamin C
- sejak ambik Vitamin C, alhamdulillah belum pernah kena selsema lagi.
Alhamdulillah, sehingga ke hari ini sy belum bagi lagi susu formula pada anak saya yang berumur 2 bln... sebab 2 orang anak saya sebelum ni dah bagi susu formula masa dalam pantang lagi sebab susu tak banyak.. syukur sangat-sangat... Allah murahkn rezeki anak saya kali ini..

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan