login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

SET B - Ibu Menyusu / Breastfeeding Shaklee

Kami di Vitamin IbuCergas menyediakan 3 jenis Set B Ibu Menyusu / Breastfeeding Shaklee yang berbeza untuk keperluan ibu yang berada dalam keadaan penyusuan yang berbeza. Beberapa pengetahuan am perlu diambil kira. Seperti pengambilan kalsium semasa menyusu. Kita sedia maklum, kalsium amat penting terutamanya kepada ibu yang menyusukan bayi. Sekiranya kita tidak mengambil supplement kalsium atau minum susu, susu badan yang kita hasilkan akan dibekalkan melalui badan kita sendiri! Menjadikan kebarangkalian osteoporosis semakin meningkat. Kami memberi fleksibiliti pilihan ibu menyusu yang bertepatan dengan budget kewangan anda.
 >
Set B 
Set ini merupakan set paling asas yang terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C & Alfalfa. Set ini sesuai untuk ibu-ibu menyusu yang masih baru lagi berjinak-jinak dengan produk Shaklee. Kira untuk ibu baru yang nak try atau 'test' berkesan atau tidak.
Siapa yang perlukannya?
  1. Ibu menyusu yang tidak mempunyai masalah penyusuan. Iaitu ibu yang memperoleh hasil perahan susu ibu melebihi 3 oz setiap kali pump atau setiap sesi.
  2. Ibu menyusu yang mahu memperkayakan nutrisi susu ibu.
  3. Ibu menyusu yang sihat dan mahu kekalkan kesihatan tubuh badan ibu.
>
Set B1
 
Set ini merupakan set asas penyusuan breastfeeding yang digabungkan dengan Ostematrix untuk sumber kalsium optimum untuk si ibu. Set ini terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa & Ostematrix.
Siapa yang sesuai ambil?
  1. Ibu menyusu yang seringkali merasai keletihan melampau.
  2. Ibu menyusu yang alah atau allergi dengan susu lembu. Sumber kalsium perlu diperolehi dari sumber lain selain susu lembu.
  3. Ibu menyusu yang ada masalah kekurangan kalsium.
  4. Ibu menyusu yang stress dengan kerja seharian.
 >
Set TRIPLE M (3M)
Set ini adalah set ibu menyusu Shaklee penuh lengkap yang terdiri dari Vita-lea, B complex, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix dan Energizing Soy Protein (ESP).Ia menjadi set PALING LARIS. Siapa yang disarankan mendapatkan set ini?
  1. Ibu yang mempunyai bayi kembar, anak susuan atau bayi yang kuat menyusu.
  2. Ibu yang ingin melakukan induce lactation (menyuskan tanpa mengandung), relaktasi iaitu ibu yang mahu menyambung semula penyusuan yang terhenti.
  3. Ibu yang nak ingin mula kumpul stok susu badan.
  4. Ibu yang menghadapi masalah di mana berat badan bayi tidak meningkat tetapi berat badan si ibu sendiri semakin bertambah.
  5. Ibu yang mempunyai masalah hasil perahan terlalu sedikit kurang 1 oz untuk setiap kali perahan digalakkan untuk berikhtiar menggunakan set ini.
Maka, dengan adanya Set Ibu Menyusu / Set B Breastfeeding Shaklee yang berbeza-beza ini, kami dapat menyediakan pakej bersesuaian dengan budget anda. Usah khuatir. Kami juga ibu menyusu seperti anda juga:D
Dapatkan juga jadual pam susu ibu yang efisien untuk tingkatkan hasil stok susu ibu anda DI SINI.
Ingin Pam Susu / Breastpump yang membantu anda mengumpul Stok Susu Ibu DI SINI
>
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
 >
DAN
ATAU
<
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message/wassap: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan