login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Energizing Soy Protein (ESP)

 Energizing Soy Protein (ESP) 
Ia merupakan minuman soya rendah lemak yang amat berkhasiat. Ia adalah non-GMO (non-genetically modified organism) bIa juga merupakan bermaksud ia bukanlah organisma yang diubah secara genetik.  Ia juga merupakan sumber protein biologi yang lengkap untuk keperluan seisi keluarga dengan adanya 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan.
Kelebihan Energizing Soy Protein (ESP)
  1. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu-tisu badan
  2. Energizing Soy Protein mengandungi 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk menyihatkan jantung
  3. Setiap hidangan membekalkan 50% keperluan kalsium untuk menyokong pertumbuhan tulang yang kuat. Setiap canister ESP boleh digunakan untuk 30 hidangan.
  4. Mengandungi kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat, payudara dan simptom menopaus
  5. Hidangan yang serba lengkap - simber protein dan lain-lain khasiat utama yang ideal
  6. Indeks glesemik (G.I) yang rendah iaitu 39 untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang optimum, menjadikan ESP sangat sesuai untuk penghidap kencing manis.
  7. Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia.
Manfaat Utama Energizing Soy Protein (ESP)
  1. Awet Muda - Asid amino amat penting untuk membina kuku, otot, rambut, darah, organ, kulit, gland, dan lain-lain. Pengambilan yang konsisten adalah kunci kepada awet muda.
  2. Baik untuk Hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, yang mana fungsinya sama dengan hormon estrogen wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk Prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti berupaya menghalang pertumbuhan dan penularan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan yang mana sel radikal bebas ini berupaya menukarkan sel DNA asal kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  4. Kulit Remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan kelembapan kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun badan, mencegah migrain, imsomnia, dan tekanan.
  6. Membaiki pigmentasi kulit - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.
  7. Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Cara Pemakanan / Pengambilan Energizing Soy Protein (ESP)
2 - 3 kali sehari, 2 sudu besar (sekiranya dalam keadaan perut kosong). Boleh dicampur dengan Meal Shakes, dan Performance Drink.
,
,
Antara Resepi Lain Pengambilan Energizing Soy Protein (ESP)
  1. ESP + Air suam
  2. ESP+ Fresh Milk
  3. ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  4. ESP + SusuAnmu
  5. ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  6. ESP + Nesvita 3in1
  7. ESP + jus twister tropicana ESP
  8. ESP + Ribena
  9. ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  10. ESP + Milo/Horlicks
  11. ESP + sirap bandung
  12. ESP + Meal Shake + Aiskrim

Testimonial Pelanggan Tentang Energizing Soy Protein (ESP)

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan