login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Set Kesuburan Lelaki | Vitamin Cinta Kegilaan Suami

Heheheehehe.. harini saya nak bercerita tentang vitamin yang menjadi kegilaan dan ketagihan para suami - Set Kesuburan Lelaki. Agak sensored sikit. Hanya sesuai dibaca oleh mereka-mereka yang sudah berkahwin sahaja ya :oops: Oh sesuai juga untuk bakal-bakal suami yang baru sahaja nak mendirikan rumah tangga. Muahahah :mrgreen:. Malah, amatlah digalakkan untuk pasangan-pasangan yang mengidamkan cahaya mata setelah lama berkahwin tapi masih belum dianugerahkan anak lagi. Hehe. Vitamin ape tu?
&
Apa kelebihan Set Kesuburan Lelaki ni?
Vitamin E Complex
Vitamin E biasanya disyorkan kepada lelaki untuk membantu mengatasi isu-isu kesuburan. Biasanya lelaki yang mempunyai masalah kesuburan mempunyai kadar vitamin E yang rendah sedangkan Vitamin E membantu meningkatkan pergerakan dan kualiti sperma, maka semakin mudahlah menjadikan seseorang wanita itu hamil. Hehe. Vitamin E juga merupakan antioksidan kuat yang membunuh radikal-radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan dan kecacatan sperma untuk lelaki. Ini sekaligus mengurangkan risiko kecacatan dalam kelahiran dan keguguran. Lelaki yang mengambil vitamin E complex dalam beberapa bulan didapati dapat meningkatkan tahap kesuburan sehingga 10%.
Ok, terlalu banyak fakta. Heheh. Ok, senang cerita gini la. Kuantiti sperma akan jadi lebih banyak - air mani jadi lebih banyak!
Zinc Complex
Zink merupakan mineral penting untuk fungsi seksual lelaki. Ia terlibat dalam hampir setiap aspek pembiakan lelaki, termasuk metabolisme hormon, pembentukan sperma dan mobility sperma. Zink yang terdapat dalam air mani, meningkatkan jumlah sperma dan pergerakan, dan paras testosteron darah.
Kekurangan zink merendahkan hormon testosteron menurun dan jumlah sperma.Kandungan zinc yang rendah biasanya boleh menjadi faktor kemandulan - sebab ia menyebabkan kandungan sperma yang kurang. Hasil daripada beberapa kajian menunjukkan bahawa suplemen zink boleh memberi manfaat kepada lelaki yang mempunyai bilangan sperma rendah dan tahap testosteron yang rendah.
RDA untuk zink adalah 15 mg. Zink yang terdapat dalam bijirin penuh, kekacang, kacang, dan bijirin. Di samping mengambil makanan yang mengandungi zink, ahli terapi mencadangkan pengambilan 45 hingga 60 mg setiap hari makanan tambahan zink.
Ok, berbelit-belit juga fakta. Senang cite, air mani jadi lebih pekat!! Muehehehe! Saya nak cerita pun malu haih:mrgreen:.
Tapi saya pon naik segan lah kalau nak berbicara mengenai Set Kesuburan Lelaki ni. Senang cerita, para suami boleh lah suruh isteri masing-masing kol @ wassap @ mesej saya untuk maklumat lanjut tentang vitamin ni. LEbih mudah untuk saya terangkan kepada isteri anda. Hehe. Kalau suami pulak, ermm... just boleh direct isi form kat bawah ni, buat payment, inform saya dan saya terus postage kepad anda. Haha. Kurang sikit rasa malu ye tak? :mrgreen:So, untuk suami isteri yang kahwin jarak jauh, boleh je nak makan hari-hari. Tapi risau nanti suami di kejauhan angaukan bini di kejauhan sana. Hahahaha!! Kerana kedua-dua vitamin ni boleh dikire menyebabkan kegatalan semulajadi anda terhadap bini anda semakin bertambah!! Agak bahaya di situ. Hehe. Sebab itu kedua-dua vitamin ini biasanya kami panggil mereka sebagai Vitamin Cinta!!! Malah telah pun menjadi ketagihan para suami. Jangan tak tahu. So, pasangan yang inginkan cahaya mata, bolehlah mencuba ya.
Shaklee dah 20 tahun di Malaysia. Disahkan halal dan diiktiraf KKM dan badan Islam disahkan JAKIM. Cubalah. Pasti tak menyesal. InsyaAllah kite usaha untuk bervitamin cinta dengan pasangan masing2. Ngaghahaha!!! :mrgreen:
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan