login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Garlic

Garlic Complex (MAL 07082890TC)
Allisin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan yang berfaedah. Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan. Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik. * Tidak semua tablet Garlic di pasaran mengandungi Allicin Aktif.
Kajian menunjukkan bahawa bawang putih menggalakkan kesihatan kardiovaskular dengan membantu untuk mengekalkan tekanan darah normal dan tahap kolestrol apabila digunakan sebagai sebahagian daripada diet rendah lemak dan kolesterol.
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan paras kolesterol *
  • Menggalakkan kesihatan kardiovaskular *
  • Membantu mengekalkan tahap kesihatan mikroorganisma berfaedah *
  • Formula unik Shaklee yang dipatenkan
  • Menggabungkan faedah kesihatan bawang putih dengan sifat antioksidan spermin dan rosemary * dapat mengurangkan bau garlic yang kuat.
Manfaat Utama Garlic (Bawang Putih)
  • Mengandungi Spermint - mempertingkatkan sistem penghadaman, dan fungsi jantung
  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi - Garlic (bawang putih) adalah antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkint seperti selsema, kulat, kuman, virus, dan yis candida.
  • Menghalang Allergy - Mempertingkatkan penyakit berkait dengan sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, allergy, asthma, selsema, dan hepatitis.
  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. Pylori dan menghalang penyakit ulser gastrik.
  • Merendahkan Tekanan Darah Tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2 - 4 tablet garlic sehari boleh menurunkan sehingga 8 point darah tinggi.
  • Detoks - Garlic mampu mengeluarkan raksa / merkuri dari tubuh dengan pantas. Raksa / merkuri, plumbum, dan kadmium, adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah tinggi. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari musnah akibat logam dan menghalang kerosakan hati disebabkan oleh bahan kimia.
  • Menurunkan kolestrol - Menurunkan kolestrol, LDL, trigliserid, dan kelikatan darah, mengurangkan blood clot, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
  • Mencegah Kanser - Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan radikal bebas yang boleh menyebabkan kanser.
  • Menstabilkan Glokus - Menolog menstabilkan glukos di dalam tubuh.


Kajian Saintifik dan Klinikal di publish di Journal
¹ Silagy C, Neil A. Garlic as a lipid lowering agent—a meta-analysis. Journal of the Royal College of Physicians London. 1996; 30:329-334.

Fakta Nutrisi Setiap Hidangan

Bilangan Saiz Setiap Botol
60 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Untuk memelihara kesihatan - 2 biji sehari selepas makan
Untuk radang dan allergik - 1 biji 2 kali sehari.
Untuk kanser, darah tinggi dan hyperlipidemia - 2 - 3 kali sehari, 2 tablet setiap kali
Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi 500mg bawang putih, bersamaan dengan 1 ulas garlic yang segar.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; Phone:  019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan