login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Vivix

VIVIX 
Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix ™ Campuran Minuman Botani Campurkan yang merupakan satu kejayaan dalam revolusi adalah satu kejayaan revolusi dalam nutrisi yang melibatkan polyphenol. Apa pula polyphenol ni? Nak menyebutnya pun berbelit lidah. Polyphenols ni adalah jenis mikronutrien yang banyak dalam diet kita dan juga bergantung banyak pada diet kita. Polyphenol ni terbukti berperanan penting dalam pencegahan penyakit-penyakit degeneratif (penyakit yang melibatkan tisu dan kemerosotan fungsi organ) seperti kanser dan penyakit kardiovaskular daripada muncul. Kebaikan dan kesan makanan jenis polifenol adalah bergantung kepada pada jumlah yang digunakan dan pada bioavailabiliti (BA) polifenol tersebut iaitu bagaimana polifenol ini mampu diserap sama ada bergantung pada dosage tertentu, cara pengambilannya (sama ada oral atau external). Ia juga berbeza dari satu individu ke individu yang lain.
Antara makanan yang tinggi kandungan polyphenol adalah termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin dan kekacang, dan makanan yang segar.
Berikut adalah antara jenis buah-buahan yang kaya dengan polyphenol; termasuk Apples without skin, apple butter, or applesauce; Apple cider and juice; Apricots; Black- or red currants; Blackberries; Blood oranges; Blueberries; Chokeberries; Cranberries; Dates; Elderberries; Gooseberries; Green apples (with skin); Kiwi; Lemon; Ligonberries; Limes; Mangoes; Marionberries; Nectarines; Oranges: navel, tangelos, tangerines, Peaches; Pears; Plums and prunes (dried plums); Pomegranates; Quinces; Red or purple grapes; Red apples (with skin); Raspberries; Rhubarb; Raisins; Strawberries; Sweet or sour cherries, dan sebagainya (nak sebut pon banyak sangat).
 
Wow, banyaknya. Ada kenal semua buah tu? Ada makan?
Sayur-sayuran jenis yang macam mana pula. Antaranya ialah; Broccoli; Celery; Cherry or grape tomatoes; Corn; Eggplant (aubergine); Fennel; Garlic; Greens like kale and turnip; Kohlrabi; Leeks; Lovage; Onions; Lobak putih (Parsnips); Labu (Pumpkins); Sawi; Kobis Ungu; Rutabagas; Daun bawang (Scallions); Small spicy peppers; Sweet potatoes; Ulam pegaga (watercress).
Huh, tetapi, adakah kita banyak makan semua senarai makanan di atas untuk tahap polyphenol yang mencukupi untuk tubuh badan kita? Kalau rasa-rasa macam tiada, kini ada penyelesaian terbaik untuk kekal awet muda, tinggi antioksida dan boleh mengurangkan risiko kanser dan penyakit degeneratif ni dari datang. Itulah Vivix dari Shaklee! Ianya diuji secara klinikal dan patented. Ekskulsif untuk Shaklee.
Vivix™ Shaklee ni mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, elderberry Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Bilangan Saiz Setiap Botol
150 dalam 1 botol
Jadual Makan
Setengah Sudu Kecil Sehari
Simpan dalam peti sejuk
Goncang sebelum guna
Tiada perasa tiruan, pemanis, warna-warna, atau bahan pengawet tambahan.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone:  019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan