login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Set B - Breastfeeding/ Penyusuan Susu Ibu

Oleh kerana ramai ibu yang menyusukan sangat berpuas hati dengan produk Set B - Breasfeeding/ Penyusuan Susu Ibu, saya ingin kongsikan mengapa set ini amat menawan hati para ibu yang menyusukan anak mereka. Antara sebabnya adalah:
Set B ini Dapat Memperbanyakkan Susu Ibu.
Ini kerana kandungan kalsium & protein dalam Alfalfa yang terdapat dalam set ini sangat tinggi. Alfafa ini bertindak sebagai milk booster dalam membantu penghasilan dan meningkatkan kualiti susu ibu. Saya terharu dan gembira bila mana ada ibu-ibu yang berjaya menyusukan anak mereka dengan bantuan Set B ini. Kita berikhtiar bukan?
Set B ini Dapat Meningkatkan Kualiti Susu Ibu.
Bila badan ibu kaya dengan nutrisi yang diperlukan, ibu akan cergas dan sihat. Vita Lea membekalkan hampir semua keperluan nutrisi harian yang diperlukan oleh tubuh badan. Ini menjadikan mood ibu semakin baik. Vita-C pula menjaga kesegaran dan pemulihan sel dan memperbaiki tisu,  menjadikan sel-sel badan ibu mantap. Dengan ibu, sudah tentulah kualiti susu ibu yang terhasil itu lebih kaya dengan nutrien yang diperlukan untuk bayi anda. Ini secara tidak langsung menjayakan penyusuan susu ibu tau!
Set B Ini Dapat Meningkatkan Produktiviti.
Asid folik yang terdapat di dalam Vitamin B-complex Shaklee mampu mengurangkan/mengelakkan kemurungan & menstabilkan hormon si ibu. Biasalah, ibu yang menyusukan anak kadang kala merasa stress dan tertekan. Tapi dengan bantuan B-complex, ia dapat dielakkan. Bila ibu berperasaan gembira dan mood pon ok, hormon oxytocin akan merembes dan sekaligus dapat membanyakkan dan meningkatkan kualiti susu ibu.
Macam mana? Apa kata anda mencuba sebelum mengkondem? Anda  tentu berpuas hati. Jika tak puas hati, kita boleh bincang lagi :mrgreen:
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone:  019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan