login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Kelebihan Kumpulan Shaklee Kami

Secara general saya boleh cerita sikit-sikit kenapa kumpulan Shaklee kami sangat berbeza dengan kumpulan MLM yang lain? Malah sangat juga berbeza berbanding kumpulan lain yang juga dalam Shaklee? Hehe..
Kami akui, Shaklee adalah sebuah syarikat MLM. Tetapi dengan cara yang betul dan halal, ialah adalah sebuah Syarikat MLM yang paling berprestij di Malaysia. Bukannya sebuah syarikat MLM Haram Jadah di mana ahli-ahlinya tertindas. Bukan tiada berlaku di dalam Shaklee, memang ada (tapi bukan group kami ya). Kerana apa? Kerana anda salah memilih pemimpin anda. Di dalam kumpulan Shaklee kami, kami akan mendidik anak-anak Shaklee kami sehingga berjaya, (tetapi sudah tentulah dengan usaha, dan bukan goyang kaki sahaja). Ha, kalo goyang kaki, itu memang sah-sahlah haram.
>
Apa yang ketara dalam kumpulan kami ialah:
  1. Yuran keahlian yang sememangnya murah iaitu RM75 seumur hidup.
  2. Anda tidak akan dipaksa membeli stok melambak2 untuk cukupkan point.
  3. Anda akan diajar belajar bina asas niaga yang kukuh, step by step dari bonus terkecil iaitu < RM30 sehinggalah 4, 5 6 angka.
  4. Anda tidak perlu buat pinjaman berpuluh-puluh ribu.
  5. Uniknya bisnes shaklee, downline boleh kejar pangkat lebih tinggi dari upline.. kalau upline distributor, downline boleh jadi Master. Bergantung usaha masing-masing.
  6. Banyak usaha anda buat sales dan marketing, maka banyaklah bonus anda. Sikit sales, maka sikit lah bonus anda.
  7. Kami ada kumpulan-kumpulan pelanggan kami sendiri di mana segala testimonial adalah dengan rela hati diberi oleh pelanggan kami.
  8. Kami ada kumpulan-kumpulan konsultansi kerana makan vitamin memerlukan pengetahuan, dan bukannya main hentam kromo sahaja - cepat habis supaya beli lagi. No-No!
  9. Kami tidak mengamalkan head-hunting dan paksaan untuk customer menjadi ahli. Biasanya customer sendiri nak jadi ahli sebab rasa best dengan produk Shaklee.

Pada Mac 2012, ketua-ketua kami yang effective (Pangkat Supervisor dan ke atas) adalah seramai 50 orang. Namun pada Mei 2013, bilangannya adalah seramai 482 orang!! Peningkatan sehingga 864% dalam masa hanya setahun!!!! Jumlah keahlian adalah lebih 6,000 orang!
Pada Mac 2012, jumlah jualan Shaklee dari kumpulan kami adalah sebanyak RM 505,000. Namun pada Mei 2013, jumlah jualan adalah melebihi RM 7.5 juta!!!! Pertumbuhan sebanyak 800% dalam masa hanya setahun!!!!
Macam mana? Dengan memilih kumpulan Shaklee yang terbaik, anda akan jadi antara yang terbaik. Kalau sudah berminat jadi ahli Shaklee, pastikan anda memilih pemimpin yang betul. Teknik marketing FB ads, SEO, blogging, adalah antara asas yang perlu diajar oleh upline anda. Maka, sila jangan tersalah pilih ya.
Apa lagi yang menarik tentang jutawan-jutawan Shaklee? Kami adalah YAWN!!!
APAKAH YAWN? 
(Young And Wealthy but Normal)
YAWN adalah golongan jutawan generasi baru. Biasanya golongan ni terdiri dr IM (internet marketer), investor, dll yg takde kepentingan utk 'nampak mewah'. Kalau bisnesperson yg melibatkan usahasama dengan bizperson lain, misalnya yg kontraktor ke.. Memang kena nmpk mewah bergaya, kalau tak, org tak percaya dgn kredibiliti dia. Mereka terpaksa beli kereta besar-besar, tunjuk gaya mewah, lagak mewah, handbag mewah, majlis grand, rumah wajib banglo. Di Shaklee, jutawan mereka semua low profile. Memang nampak biasa. Memang nampak down to earth. Anda tidak akan nampak mereka menayang kemewahan. Mereka jutawan, mereka kaya, tapi mereka sangat rendah diri.
Tapi bagi mereka (dan kami) yang menjalankan business internet, atau business yg tidak memerlukan untuk impress sesiapa, mereka bole hidup mcm biasa, as normal person. Boleh dikatakan JUTAWAN SENYAP. Tak kira lah berselipar jepun sekalipun, yang penting akaun dalam bank berkepok2 duitnya :mrgreen:. Alah-ala zuhud gtu. InsyaAllah. Dan saya rasakan itu adalah yang terbaik.
Itulah serba sedikit ttg golongan YAWN. Jom lihat gambar-gambar kumpulan kami.
>
>
>
>
>
<
>
 >
So, sesiapa nak jadi YAWN? :D Boleh lah daftar dengan saya.

BORANG KEAHLIAN SHAKLEE
Produk Vitamin (KLIK SINI)

<
 Saya adalah Independent Distributer Shaklee yang Sah  Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan