login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Alfalfa Complex


Alfalfa Complex (MAL07010978XC)
Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil 
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.
Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s. Shaklee hanya menggunakan alfafa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan zat besi dengan pelbagai jenis zat, termasuk kalsium, fosforus, zat besi, dan magnesium serta klorofil, bioflavanoid, pelbagai mineral surih dan vitamin.
  • Sumber semulajadi alfalfa.
  • Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air  sebagai minuman herba semulajadi.
  • Tidak mengandungi fungisid, bakteriosid, hormon-hormon sintetik, atau bahan-bahan kimia.
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik dan penyakit SLE perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
Manfaat Utama Alfafa Complex
  1. Mencuci hati, darah dan usus - ia merupakan makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  2. Melawan alahan, allergy - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung yang sensitif, kurap, bau badan dan kaki yang berbau.
  3. Baik untuk bakteria baik di dalam perut dan usus - memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kerana alfafa mengandungi saponin, serat yang bertindak seperti span untuk menyerap lemak dan kolestrol.
  5. Melegakan keletihan
Fakta Nutrisi Setiap Hidangan
 
Bilangan Saiz Setiap Botol
330 biji dalam 1 botol Alfalfa Complex (S)
700 biji dalam 1 botol Alfalfa Complex (L)
Jadual Makan
Untuk kesihatan berpanjangan – 3-4 biji selepas makan, 2 kali sehari. Maksiumum 10 biji sehari.
Untuk membersihkan usus / masalah sembelit, detox, dan mengawal berat badan – 3 -4 kali sehari, 3-4 biji setiap kali dengan air kosong.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan