login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Testimonial | Set Menyusu Shaklee

Salam, lagi nak share pasal Set Menyusu Shaklee. Testimonial lagi, lagi dan lagi~!!!! MasyaAllah. Semakin femes ya Shaklee ni. Semakin ramai menggunakannya. Meskipun ramai yang mengkondemnya. Heheheh. Jangan jeles sayang-sayang sekalian. Meskipun kita berlainan aliran dan pendapat, tak salah jika ada customer ingin mencuba disebabkan oleh testimonial yang semakin banyak dan mencanak2 ni.
Sharing is Caring, walaupun anda mungkin kata kami pengedar Shaklee ni mempergunakan pelanggan untuk mengaut untung. Huhuhu :cry: Hakikatnya, kami belajar tentang semua supplement. Kami dah rasa kebaikannya, dan kami semakin sihat denganya, InsyaAllah. Jika ada customer yang kurang berpuas hati atau tak berpuas hati, kami juga tak memaksa mereka untuk meneruskan pengambilannya. Selagi ia membantu, insyaAllah kami akan bantu beri konsultansi sebaiknya.
Jom lihat apa testimonial Set Menyusu Shaklee terbaru 8)
Testimonial Set Menyusu Shaklee

Teruja kan? Tidaklah semestinya seseorang ibu yang berjaya dalam penyusuan tu perlu untuk mengumpul stok segebini banyak pun. Tak semestinya ya puan-puan. Sebab demand setiap anak-anak juga berbeza-beza. Malah pekerjaan setiap ibu juga berbeza-beza. Ada ibu-ibu yang direct feeding sahaja pun mampu menyusukan anak mereka sehingga 4 tahun lamaya. Malah tiada puna stok susu langsung. Jadi jangan lupa tanyakan juga pada kaunselor susu ibu anda ya  :D
Kami bercerita berdasarkan pengalaman kami yang makan Shaklee merasakan kehebatan Shaklee dalam menjayakan penyusuan susu ibu - secara tak langsung ya. Kerana, bila ibu sihat dan ceria, InsyaAllah susu ibu pun tak malu-malu kucing nak keluar. Heheheh. Nak tengok lagi testimonial set menyusu SHaklee? Boleh klik link-link di bawah ya :-)
>
Dan nak tau juga apa yang terkandung dalam Set Menyusu Shaklee ni? Boleh klik link di bawah pula ya
>
Shaklee dah 20 tahun di Malaysia. Disahkan halal dan diiktiraf KKM dan badan Islam disahkan JAKIM. Cubalah. Pasti tak menyesal. InsyaAllah kite usaha menyusu selagi upaya!!! :mrgreen:
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
>
Nama: Farah Hanim
Emel: jaw_fa@yahoo.com
Phone/message: 019-9001866
<
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan