login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Shaklee Collagen Powder, Collagen Terbaik Untuk Kulit Anda!

Kenapa saya katakan Shaklee Collagen Powder adalah Collagen Terbaik untuk kulit anda? Sebab ianya memang terbukti berkesan! Kadar penyerapan sehingga ke tahap sellular memang menjadikan kulit 80% lebih gebu, lebih cantik dan lebih segar! Malah anda akan kelihatan awet muda!  Pengguna ini berasal dari Brunei Darul Salam. Jauh tu. Beliau telah menggunakan selama 6 minggu. Collagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, malah lebih kecil dari saiz nanometer tau (nanometer atau picometer - saiz electrons), dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Pengambilan Selepas 6 Minggu Sahaja! 
Oleh kerana gambar terlalu kecil, saya tulis kembali seperti di bawah
Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih..
 Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2.Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun (salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak...segan hikhik).
Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini.

So, memang tidak ragu-ragu lagi Shaklee Collagen Powder, berfungsi sebagai Collagen terbaik untuk kulit anda. Cubalah rasakan perbezaannya! Info lanjut tentang Shaklee Collagen Powder boleh di didapati di link di bawah ni.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone:  019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan