login wang

Sabtu, 21 Disember 2013

Lecithin


Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.  Soya lecithin merupakan sumber utama kolina. Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi  daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.
Manfaat Utama Lecithin
  1. Membantu penyerapan vitamin larut lemak A, D, E, dan K
  2. Melindungi hati - menghalang mendapan lemak di hati, sirosis hati dan membantu memulihkan kesihatan hati
  3. Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai pembersih salur darah, pengambilan Lecithin membantu mengemuksi dan memetabolismakan lemak, kolestrol dan trigliserida di dalam tubuh.
  4. Pelangsingan - Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan langsing yang seimbang.
  5. Mencantikkan otot dan kuit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma badan, dan melambatkan penuaan.
  6. Menghalang pembentukan batu karang - 90% daripada batu karang adalah terjadi daripada kolestrol. Lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat pembentukan batu karang.
  7. Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress - mengandungi kolin yang membentuk sistem saraf kranial yang membantu proses pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.
  8. Menghalang tekanan darah tinggi- kerana ia menggalakan peredaran darah.
  9. Meringankan sembelit - Lecithin adalah peembut najis yang berkesan. Ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
Fakta Nutrisi Setiap Hidangan
Bilangan Saiz Setiap Botol
180 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Untuk kesihatan berpanjangan – makan 2 kali sehari, 3 biji setiap kali sebelum atau selepas makan.
Untuk pelangsingan, tekanan darah tinggi, pemecahan lemak: 2 -3 kali sehari, 6 kapsul setiap kali sebelum atau selepas makan

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:
>
DAN
 >
Nama: Farah Hanim; ID Shaklee: 1079500; Emel: jaw_fa@yahoo.com; 
Phone: 019-9001866

Tiada ulasan:

Catat Ulasan